به وبلاگ خنده خوش آمدید

انواع اس ام اس وجوک/داستان/عکس/نرم افزار/ترفندو...

به وبلاگ خنده خوش آمدید

انواع اس ام اس وجوک/داستان/عکس/نرم افزار/ترفندو...

اس ام اس و نکات ادبی

دوستی، ایستادن زیر باران و خیس شدن با هم نیست . دوستی آن است که یکی برای دیگری چتری شود  و او هیچ وقت نداند که چرا خیس نشد .
هیچ وقت رو به آسمان نگو  خدایا من یه مشکل بزرگی دارم . بلکه به مشکلت بگو من یه خدای بزرگ دارم.
موج اگه می دونست ساحل هیچ وقت دستش را نمی گیره ، هرگز نفس نفس نمی زد برای رسیدن
سعی کن چیزی را که دوست داری به دست بیاری ، و گرنه مجبور خواهی شد چیزی را که بدست آوردی دوست داشته باشی
برای به دست آوردن چیزی  که تا به حال نداشتیم باید چیزی شویم که تا به حال نبوده ایم
                                (بقیه در ادامه مطلب)

زندگی 3 چیز بیشتر نیست

به اجبار به دنیا آمدن      2- با غم زیستن               3-با آرزومردن



وقتی زندگی، 100 دلیل برای گریه به تو نشان می ده، تو 1000 دلیل برای خندیدن  به اون نشون بده



زندگی سرای حیرت است.  خوش باش ! دیگران را سهیم کن . زندگی همان چیزی است که که تو خود آن را بنا می نهی.




اگر پنهانی از چشمم ولی در خاطرم هستی

وفا دارم به عهد خود اگر اهل وفا هستی . . . 


 

دوست داشتن ، بهترین شکل مالکیت

و مالکیت بدترین شکل دوست داشتن است . . .


خوب گوش کردن را خوب بیاموزیم

گاه فرصتها بسیار آهسته در میزنند . . . 


 

اگر یک روز هیچ مشکلی سر راهم نبود ، میفهمم که راهم را اشتباه رفته ام . . . 


 

وقتی از شادی به هوا میپری ، مواظب باش کسی

زمین رو از زیر پاهات نکشه 


 

تو مپندار که من یاد تو را خواهم برد

من بدون تو به یک پلک زدن خواهم مرد 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد