به وبلاگ خنده خوش آمدید

انواع اس ام اس وجوک/داستان/عکس/نرم افزار/ترفندو...

به وبلاگ خنده خوش آمدید

انواع اس ام اس وجوک/داستان/عکس/نرم افزار/ترفندو...

اس ام اس خنده دار


سیر تکاملی مردان از نظر زنان:

15 سالگی = بزغاله

18 سالگی = نخاله
25 سالگی = باحاله
35 سالگی = آخر حاله
45 سالگی = بی حاله
55 سالگی = تاپاله
65 سالگی = مچاله
75 سالگی = تفاله
85 سالگی = زباله


 

سلام ، خوبی ؟ یه سوال شرعی داشتم ، دیشب خواب تو رو دیدم !

آیا نماز وحشت بر من واجب است !؟؟

.

.

.


3 روش فرشته شدن !

۱٫

۲٫

۳٫

چیه !؟ تو اول آدم بشو ! فرشته شدنت پیشکش !!!





ترس پسرها از ازدواج ، دل بستن به یک دختر نیست

بلکه دل کندن از بقیه دختر هاست !!!


امسال زمستون خیلی قشنگه ، چون با شروع میشه …

با تو نیستم ! با کفشامم !!!

(بقیه در ادامه مطلب)                             



برو پایین !

بازم برو !

برو دیگه !

گذشت اون زمان که این پایین سرکاری بود

الان زمان ، زمان ابراز محبته!!!

I Love You !



تا حالا فکر کردی چقدر برای من ارزش داری ؟

دویست هزار تومن !

قیمت گوشیت همین حدوداست دیگه!!؟



حیف نون که سرش رو برای خودکشی روی ریل قطار گذاشته بود

پس از واژگونی قطار از محل حادثه گریخت !



شارجیم چیست !؟

بیماری خطرناکی که دختران از جنس مخالف تقاضای شارژ کرده و در صورت وصول

بلافاصله جیم میشوند! تا کنون واکسنی برای این بیماری کشف نشده !

شارژ نداری !؟



دارم فکر می کنم چرا الان خوابی؟

مگه سال کار مضاعف نیست؟

پس کارگری مثل تو الان باید سر کار باشه نه مثل خرس خوابیده باشه !!!



خنده بهترین اسلحه جنگ با زندگیه !

امیدوارم همیشه مسلح باشی !



فرا رسیدن اول آوریل، روز دروغهای شاخدار را به صاحب اصلی این روز

یگانه معنا کننده ی واژه ی “دروغ” در جهان هستی و جانشین خلف پینوکیو

تبریک و تهنیت عرض می نماییم. باشد که هرچه زودتر با دروغهایش محشور شود !




دومیلیون بهم قرض بده، تا آخر سال یه دوقلو به دنیا میآریم و پولت رو پس میدم !

(به دنبال اعلام دولت مبنی بر دایر کردن صندوق آتیه فرزندان)

 



امروز رفتم دکتر ، گفت رگهای قلبت بسته شده

شرمنده دیگه راهی برای بیرون اومدنت نیست !


پدر بزرگ به نوه : از این گردوها بخور تا ” دو-ل ت” بزرگ بشه !

مادر بزرگه میگه : میمری ۲تا هم خودت بخوری !!؟



المپیک لری (ورژن جدید)!

۱٫ شنا با مانع!

۲٫کشتی با اسب!

۳٫پرش روی نیزه !

۴٫شیرجه روی چمن!

۵٫اسب سواری با الاغ!

۶٫حاکی روی میخ !

۷٫گاو بازی با شتر!

۸٫پرش توچاه !

۹٫قایق سواری با آبکش !!!

۱۰٫پرتاب جانباز با ویلچر !



خواستم بگم تو گلمی، دیدم تو خیلی بهتری

خواستم بگم تو ماهمی، دیدم تو خیلی قشنگ تری

خواستم بگم تو جونمی، دیدم از جونم عزیزتری

اصلا تو کارت سوخت منی!


 

سلام خوبی ؟ من هفته دیگه دارم نامزد میکنم ، یه مهمونی کوچیکه حتما بیا

تورو خدا کادو با خودت نیار ، فقط یکی رو بیار باهاش نامزد کنم ! 


 

گلبم از دوریط میثل قونجیش طون طون میزنه فوشار میاد رو اسابم !

چیه چیرا میخندی؟!

ساوات ندارم آما دوصیط کی دارم !  


 

LLLLLLLΓ\
‘-o—-o–’ 

این اتوبوس فقط خوشکلاروسوار میکنه بیزحمت بروکنار !


شاعری فرموده است :

مزن زن را ولی چون بر ستیزد ! چنانش زن که هرگز بر نخیزد !!!


 

bbc

euro news

cnn

ibc

mbc

aljazire

alarabi

shabake khabar

همه اعلام کردن که تو منو خیلی دوست داری !

آره ؟ ؟ ؟ خوب به خودم میگفتی !!! 


  

زبونی که نگه دوست دارم به درد بستنی لیسیدن میخوره !

پس

د

و

س

ت

د

ا

ر

ولش کن ! بستنیش خوشمزه تره !!!  


وقتی پیر میشی ، ممکنه موهاتو از دست بدی یا امکان داره

دندون هات خراب بشه و از دست بره ، ولی زیبائیت رو از دست نمیدی

چون آدم چیزی رو که نداره ، هیچوقت از دست نمیده !!! 


 

همیشه مثل آفتابه قابل اعتماد باش !

که مردم همه چیزشان را به تو نشان دهند !!! 


 

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبی خوابیده

عروسک من ، چشماتو باز کن / اس ام اس تو حالا نگاه کن !

عروسکم اوسگل شدی ، برو لالا کن !!!  


 سلام
من از اداره برق مزاحمتون می شم
شما شاکی خصوصی دارید
آخه برق چشماتون یه نفرو کشته.....!!!!!!!! 


 

میدونی ضد حال چیه؟؟؟؟ تولدت 30 اسفند باشه ( هر 4 سال یه بار )  

                                   


 

یارو با ماشینش میزنه به یه مغازه

به مامور پول میده میگه یه کاری کن مغازه مقصر باشه !


زندگی گرامی تر از آن است که به خصومت بگذرد

بیا کارت شارژهایمان را تقسیم کنیم!


به مبارک گفتند:

امروز که آخرین روزیه که با مردم مصر هستی ، چه احساسی داری؟

مبارک با تعجب جواب داد:

وا ! مگه مردم مصر کجا دارن می رن؟!


می دونی مثل چی می مونی ؟

مثل یک تپه زیبا و سرسبز کنار جاده که طرفدار زیاد داره

و مردم مجبور نیستن برن دنبال توالت !


خصوصیات فیلم های ایرانی :

۱. اول فیلم رو ببینی آخرش مشخصه !

۲. امکان نداره تو فیلم دو نفر عاشق هم نشن !

۳. صحنه های تصادف رو نمی بینی فقط صداش میاد !

۴. زنهای تو فیلم با یه استفراق حامله میشن !!


اگر برای کسی ناز میکنی و نازت رو میخره

و اگر خیلی دوسش داری و نمیتونی بهش بگی

زود بهش بگو ! چون یکدفعه بهت میگه برو گمشو ضایع میشی  !!! 

شعر  جدید سعدی پس از حذف یارانه ها :

ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند

تا تو تانی لقمه نانی به کف آری و سریعا بخوریش! 

 

یا رب ز کرم جزای نیکی بفرست

ماشین و آپارتمان شیکی بفرست

من میل به تک خوری ندارم، لطفا”

از این دم بخت ها شریکی بفرست 


                                قابل توجه فوتبالیست ها:

بر احوال آن مرد باید گریست          که دارد دو مادر زن فوتبالیست 


 

خدایا چنان کن سرانجام کار            تو سرهنگ باشی و ما استوار 


به دلیل گرانی نان

بازی نون بیار کباب ببر

غیر قانونی اعلام شد!  

 (نظر یادتون نره!) 

 

 

 




نظرات 2 + ارسال نظر
علی شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 15:44

خیلی ممنون از وبلاگ خوبتون.

شایان چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:41 http://matin-rockmusic.blogsky.com

سلام اگه مایل به تبادل لینک هستید منو بااسم کانون گرم هواداران متین دوحنجره لینک کن من شمارو با چه اسمی لینک کنم اگه زحمتی نیست به وبم بیا بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد