به وبلاگ خنده خوش آمدید

انواع اس ام اس وجوک/داستان/عکس/نرم افزار/ترفندو...

به وبلاگ خنده خوش آمدید

انواع اس ام اس وجوک/داستان/عکس/نرم افزار/ترفندو...

اس ام اس سرکاری

ببخشید بد موقه مزاحم شدم!!! می خواستم قربونتون برم باید از کدوم طرف برم!

نمی دانم تا کدامین طلوع خواهم ماند 




و در کدامین غروب خواهم رفت 
اما دوست دارم تا آخرین لحظه ی بودنم تورا . . . . . 
 
سرکار بذارم دوست دارم یه عالمه اندازه یه قابلمه من عاشق تو هستم تو قابلمه نشستم یه لنگه کفش تو دستم منتظرتوهستم

                                 (بقیه ادامه مطلب)





ببخشید مزاحم شدم از صبح تا حالا دو تا سوال واسم پیش اومده می خواستم از شما بپرسم: ۱- خرس پاندا چه جوری می تونه عکس رنگی بگیره ؟۲- اسم پدر پسر شجاع چیه ؟ 

 


 

جیگرم ، نفسم ، همسرم ، همدلم و همپام درد می کنه ! یه دکتر خوب سراغ نداری؟    


  

 




میدونی سلول های مغزت چقدره !؟

1کی؟

2تا ؟

100تا ؟

شایدم هزار ، شاید هم به میلیون برسه شاید هم به میلیارد

شاید هم اصلا سلول نداشته باشی ! چون نمیدونی من الان سر کارت گذاشتم !!! 


 

این اس ام اس مخصوص نیمه شب می باشد:


پاشو .... سرت از رو بالشت افتاده بود پائین!!! 


 

این اس ام اس صرفا  جهت دویدن شما به طرف موبایل بود و هیچ ارزشی دیگر ی ندارد.  


 

این سیب
بهترین سیب
شکل سیب
سر سیب
کار سیب
گذاشتن سیب
آدم سیب
( حالا سیب رو حذف کن ، دوباره بخون) 


 

 



نظرات 1 + ارسال نظر
مریم شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 18:00

شاهین جان من به تو افتخار می کنم امیدوارم در تمام مراحل زندگی مو فق باشی عزیز ماما .طراحی وبلاگت فوق العاده است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد