به وبلاگ خنده خوش آمدید

انواع اس ام اس وجوک/داستان/عکس/نرم افزار/ترفندو...

به وبلاگ خنده خوش آمدید

انواع اس ام اس وجوک/داستان/عکس/نرم افزار/ترفندو...

اس ام اس خنده دار


سیر تکاملی مردان از نظر زنان:

15 سالگی = بزغاله

18 سالگی = نخاله
25 سالگی = باحاله
35 سالگی = آخر حاله
45 سالگی = بی حاله
55 سالگی = تاپاله
65 سالگی = مچاله
75 سالگی = تفاله
85 سالگی = زباله


 

سلام ، خوبی ؟ یه سوال شرعی داشتم ، دیشب خواب تو رو دیدم !

آیا نماز وحشت بر من واجب است !؟؟

.

.

.


3 روش فرشته شدن !

۱٫

۲٫

۳٫

چیه !؟ تو اول آدم بشو ! فرشته شدنت پیشکش !!!





ترس پسرها از ازدواج ، دل بستن به یک دختر نیست

بلکه دل کندن از بقیه دختر هاست !!!


امسال زمستون خیلی قشنگه ، چون با شروع میشه …

با تو نیستم ! با کفشامم !!!

(بقیه در ادامه مطلب)                             



ادامه مطلب ...

اس ام اس و نکات ادبی

دوستی، ایستادن زیر باران و خیس شدن با هم نیست . دوستی آن است که یکی برای دیگری چتری شود  و او هیچ وقت نداند که چرا خیس نشد .
هیچ وقت رو به آسمان نگو  خدایا من یه مشکل بزرگی دارم . بلکه به مشکلت بگو من یه خدای بزرگ دارم.
موج اگه می دونست ساحل هیچ وقت دستش را نمی گیره ، هرگز نفس نفس نمی زد برای رسیدن
سعی کن چیزی را که دوست داری به دست بیاری ، و گرنه مجبور خواهی شد چیزی را که بدست آوردی دوست داشته باشی
برای به دست آوردن چیزی  که تا به حال نداشتیم باید چیزی شویم که تا به حال نبوده ایم
                                (بقیه در ادامه مطلب) ادامه مطلب ...

جوک جدید

یه اردکه پاش گیر کرده بوده به در اتوبوس و اتوبوس هم داشته میرفته

و اردکه میگفته مگ مگ و مسافرها می گفتن : آمریکا

 


یه روز سه تا خانوم مرغه به هم میرسن

اولی میگه چه روزگاری شده ،

دیشب تو کیف دخترم یه عکس جوجه خروس پیدا کردم

….. دومی میگه این که چیزی نیست

یه روز دیدم دخترم تو خیابون داره با یه خروسه میگه و میخنده

…. سومی میگه اینها که چیزی نیست

من دیشب تو کیف دخترم یه تخم مرغ پیدا کردم




طرف داشته با خره فوتبال بازی میکرده.

بهش میگن چرا با خر بازی میکنی؟

میگه همچینم خر نیست. 3 به 1 جلوئه!


میدونى معنى (C N G) چیه؟


یعنى : سوخت نداریم جیگر


تور ویژه نوروز ۹۰


سواحل زیبای بهشت


با پرواز مستقیم توپولف


ایران ایر

*آخرت گشت*


غضنفر می ره پمپ بنزین و بعد از اینکه باکش رو پر می کنه، می ره پیش حسابدار و می گه: آقا! چقدر شد؟ یارو می گه: 300 تومن! غضنفر تعجب می کنه و آروم می پرسه: چی شده؟ شاه برگشته؟ بنزین فروش یواشکی جواب می ده: نه، شما گازوئیل زدی



                             (بقیه در ادامه مطلب)


ادامه مطلب ...

اس ام اس های عاشقانه

همیشه تو مدرسه، یادم دادند ؛

ا سال: 12 ماه، 1 ماه: چهار هفته، یک هفته:7 روز، 1روز 24 ساعت هر ساعت : 60 دقیقه

ولی کسی به من نگفت که 1 دقیقه بی تو هزار ساله!


می خوام به سردی شب هام بخندم / می خوام به پوچی فردام بخندم / وقتی می بینمت با دیگرونی / تو اوج گریه هام می خوام بخندم / می خوام داد برنم تنهای تنهام / می خوام وقتی میگم تنهام بخندم



ای عزیزم یه چیز میگم که یادت باشه / قول بده که همیشه به یادم باشی ، باشه ؟


در سرزمین قلبم خانه ای ساختم که پنجره هایش هیچ گاه از دیدنت خسته نمی شدند ، در این خانه همیشه خاطراتم را مرور می کنم ، اگر چه ازت دور شدم ولی حرف های گرمت آرامش بخش دل پر از غم من است ، نام تو همیشه در ذهنم و یاد تو همیشه در قلبم جاریست


آیین عشق بازی دنیا عوض شده است / یوسف و زلخا هم عوض شده است / سر همچنان به سجده فرو برده ام ولی / در عشق سال هاست که فتوا عوض شده است

                            (بقیه در ادامه مطلب)



ادامه مطلب ...

اس ام اس سرکاری

ببخشید بد موقه مزاحم شدم!!! می خواستم قربونتون برم باید از کدوم طرف برم!

نمی دانم تا کدامین طلوع خواهم ماند 




و در کدامین غروب خواهم رفت 
اما دوست دارم تا آخرین لحظه ی بودنم تورا . . . . . 
 
سرکار بذارم دوست دارم یه عالمه اندازه یه قابلمه من عاشق تو هستم تو قابلمه نشستم یه لنگه کفش تو دستم منتظرتوهستم

                                 (بقیه ادامه مطلب)


ادامه مطلب ...