به وبلاگ خنده خوش آمدید

انواع اس ام اس وجوک/داستان/عکس/نرم افزار/ترفندو...

به وبلاگ خنده خوش آمدید

انواع اس ام اس وجوک/داستان/عکس/نرم افزار/ترفندو...

اس ام اس های عاشقانه

همیشه تو مدرسه، یادم دادند ؛

ا سال: 12 ماه، 1 ماه: چهار هفته، یک هفته:7 روز، 1روز 24 ساعت هر ساعت : 60 دقیقه

ولی کسی به من نگفت که 1 دقیقه بی تو هزار ساله!


می خوام به سردی شب هام بخندم / می خوام به پوچی فردام بخندم / وقتی می بینمت با دیگرونی / تو اوج گریه هام می خوام بخندم / می خوام داد برنم تنهای تنهام / می خوام وقتی میگم تنهام بخندم



ای عزیزم یه چیز میگم که یادت باشه / قول بده که همیشه به یادم باشی ، باشه ؟


در سرزمین قلبم خانه ای ساختم که پنجره هایش هیچ گاه از دیدنت خسته نمی شدند ، در این خانه همیشه خاطراتم را مرور می کنم ، اگر چه ازت دور شدم ولی حرف های گرمت آرامش بخش دل پر از غم من است ، نام تو همیشه در ذهنم و یاد تو همیشه در قلبم جاریست


آیین عشق بازی دنیا عوض شده است / یوسف و زلخا هم عوض شده است / سر همچنان به سجده فرو برده ام ولی / در عشق سال هاست که فتوا عوض شده است

                            (بقیه در ادامه مطلب)




                نظر یادتون نره



اندازه تموم ستاره ها یکم کمتر از خدا از بالا تا کف دریاها

شبح عشق تا روح مسیحا از پاکی یوسف تا کرخ زلیخا
از جنون مجنون تا قلب لیلا از عشق درگا تا گیتار لورکا
خیلی دوست دارم به خدا



دلم تنگه وقتی جای دیگه ای ندارم از تو هرگز گله ای
ندارم به جز تو فکر دیگه ای آخه تو برام یه چیز دیگه ای



کاش غرورم را که در پستوی سادگیم پنهان بود می یافتی
اما تو این سادگی را بهانه ای قرار دادی برای در هم شکستن غرورم



دوستی شوخی سرد آدماست ، بازی شیرین گرگم به هواست
واسه کشتن غرورمن و تو ، دوستی توطئه ثانیه هاست



غرور من که زسختی به کوه میمانست ، کمر به کشتن خود بست و خاک پای تو شد
دلم که به همه بیگانه بود و یار نداشت ، چه دید در تو که اینگونه آشنای تو شد ؟


گفته بودی، از غرورم، از سکوتم، خسته ای من شکستم هر دو را
گفته بودم،از سکوتت،از غرورت خسته ام به خاموشی مغرورانه ات
شکستی تو مرا



امروز با غرورت باز م مرا شکستی با ناز وقهر و کینه مهرم زدل گسستی


دانی که بی تو هیچم ای ماه بی مروت باشد که بار دیگر قلب مرا شکستی

  یک بار از کنار دریا عبور کردی ، یک عمر امواجش برای بوسیدن جای پاهات، می آیند و می روند


سراغ کلبه ی ما را کسی جز غم نمی گیرد ، خوشا روزی که غم هم گم کند ویرانه ی ما را

خورشید تابانم تویی عشق پریشانم تویی آبی آسمانم تویی رنگ بی پایانم تویی همدم تنهایی من یاد و غمخوارم تویی یار همیشگی من عشق و دنیایم تویی گر نباشی من نیستم چون که هستی ام تویی

 


بوس

بوث

بوs

بوص

بو٣

ب و س

تنوع ازما انتخاب ازشما !


 از یه نی نی میپرسن , عشق یعنی چه؟


میگه: یعنی بزالی اونم از پفکت بخوله 


 ازش پرسیدم چقدر دوستم داری ؟

گفت : به اندازه شکوفه بهاری و چه راست می گقت ،

چون شکوفه های بهاری مهمون دو روزه بودن . 


عشق یعنی همه چیز را برای یک هدف دادن

و به پاداشش همه چیز نخواستن. 

  

اگه تو زندگیت یکی از سیمهای سازت پاره شد

آهنگ زندگیتو جوری ادامه بده که هیچکس

نفهمه به تو چی گذشت حتی اونیکه سیمو پاره کرد . . . 


  عمریست زمانه درعذاب من وتوست گرمای زمین ازالتهاب من و توست آن قصه که کهنگی ندارد هرگز سوگند به عشق انتخاب من و توست. 


 

ای همه غمگین اگر تنها شدی من با توام خسته دل از هر که هر جا شدی من با توام گر به کنج بی کسی آمیخته ای با درد خویش دلگران از مردم دنیا شدی من با توام. 


 

تا که از جانب معشوق نباشد کششی کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد. 


 

اگه عاشق شدن یارب گناه است دل عاشق شکستن صد گناه است. 


 به امید نگاهت ایستادن به رویای شانه هایت سر نهادن گونه های زیبایت را بوسه دادن مرا خوش تر از این آرزویی است؟ 


 دلم خوش بود از ان روزی که در شطرنج دلت شاه عشق بودم اما تو با ان رخ زیبایت ماتم کردی. 


 

اگر عشق باشد گناهی الهی سراپا گناهم الهی الهی! 


 

جدایی را من نکردم خدا کرد نمی دانم کدام ناکس دعاکرد. 


 

نگو بار گران بودیم و رفتیم اخه اینها دلیل محکمی نیست بگو با دیگران بودیم و رفتیم. 


 

در تنهاترین تنهاییم تنهای تنهایم گذاشتی . الهی تنهاترین تنها کست در تنها ترین تنهاییت تنهای تنهایت گذارد


 

سرگرمی تو شده بازی با این دل غمگین و خستم یادت نمیاد اون همه قول و قرارایی که با تو بستم. 


 

گریه هایم بی صداست عشق من بی انتهاست. 





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد